zajo

Alla inlägg under augusti 2010

Av vi är bäst ! (y) - 26 augusti 2010 10:56

hejs svejs, är mitt uppe i packningen, men ett snabbt inlägg om att vi åker vilken sekund som helst, pappa skulle sluta tidigare idag, så att vi skulle åka tidigare,

hörs senare / J

Av vi är bäst ! (y) - 26 augusti 2010 09:19

tja, vaknade precis   

o mamma o jacob o rickard är inne i vara o handlar. så jag är ensam hemma. när pappa kommer hem från jobbet ska vi nog börja åka till jönlöping för tävlingen var där   


  

JAG IDAG.

rosa tröja - fått av jennie

svart linne - jc

blommiga tights - hm


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 25 augusti 2010 21:01

fick vi skolan ..... o ja visst direkt att jag skulle tappa bort den, ja tappade nästan bort den förut... den ramlade ur fickan. så ja kom på att jag kunde hänga nyckeln i min nyckel ring från sommarland    


så här ser den ut  ,,,

 

  


nu borde jag inte tappa bort den ifall den ligger i väskan.

och det här blir nog det sista inlägget för ikväll, för ja måste sova snart ja är jätte trött. godnatt

 

/ johanna

Av vi är bäst ! (y) - 25 augusti 2010 20:45

hejsan, först var de skolan, sen åkte jag till farmor o va där lite   

ursäkte att jag aldrig bloggar, men jag hinnern inte    men jag ska försöka bättra mej lite    



/ ZANNA

Av vi är bäst ! (y) - 25 augusti 2010 20:35

  

just nu, så håller jag på att kolla på fångarna på fortet de är så bra !

imorn får jag sovmorgon    för ja ska ta ledigt för vi ska åka på en tävling, o blogga troligen på vägen dit. jag är JÄTTE trött nu  fick 4.a timmars sömn inatt, ja o vilma gick o la oss vid typ 00:00 o låg o pratade halva natten -.- så vi bestämde oss för att sova vid ca: 02:30 o vi gick upp 06:30 -.-


/ JOHANNA

  

ego
Av vi är bäst ! (y) - 25 augusti 2010 20:11

har jag sagt att lovisa var med lite med mej o vilma också ? :o


bilderna från när jag var med hanna, lovisa, vilma o massa andra kmr nu :)


  

  

  

  

  

  

  

  


  

  

  

  

bild 1 - lovisa o hanna

bild 2 - lovisa sjussar mej på pakethållaren fast hon går med cykeln

bild 3 - min o vilmas glas med cider i

bild 4 - vilma

bild 5 - vi kollar på 2012 på vilmas dator

bild 6 - en bild som vi tog med vilmas kamera

bild 7 -  vilma låser upp cukeln när vi ska cykla tbx från hennes mamma

bild 8 - flum bilder-.-

bild 9 - vilma tog kort på mej när ja grejade med min mobil på natten

bild 10 -  vilma o julia på morgonen

bild 11 - i skolan, kajsa, vilma, hilda, anton är med på bilden

bild 12 - nathalie när vi kom ut från stefans foto


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 25 augusti 2010 15:32

hejsan, är fortfarande hos nathalie :D men ja ska hem snart vid 16:00 tror jag.

ja pratar med sanna på ebuddy fast de går inte så bra vi hör knappt varandra -.-


Presentation


hej, vi heter zanna, johanna o vi har startat den här bloggen. vi skriver om vad som händer på dagar o sånt :)
/ JAZO

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards