zajo

Alla inlägg under november 2010

Av vi är bäst ! (y) - 24 november 2010 20:49

hej, zanna har bloggat MYCKET :o

haha, men iaf efter skolan hängde jag med vilma hem. vi slängde oss i snön haha ;)


jag o mamma skulle köpt skor till mej idag. men det blir på fredag istället ;)


första filmen rullar jag mej i snön - vilma pratar i telefånen samtidigt.

andra filmen rullar sej vilma i snön - igga min FULA skratt -.-


/ johanna bäst himmerman

bio

Av vi är bäst ! (y) - 24 november 2010 16:19

tju ;)

Idag slutade vi skolan kl 2 !
Efter skolan hade jag och bekka följe hem, det är 2 trappor på väg till min farmor o det var fullt av snö på dom ;o
så när jag skulle gå upp för trappan så halkade jag hela tiden.. det tog minst 15 min för mig att komma upp -__-'
0ch när jag hade kommit upp så halkade jag ner igen ;d
och tillslut tappade jag min väska i snön så att man nästan inte kunde se den !

jävla snö ! ( ibland är snö bra att ha ) :D

Men nu ska jag åka till vara, till min bella, sen blir det bio med bästa vännerna (y) :D

// zannakunghallikasmoberg (y)

Av vi är bäst ! (y) - 23 november 2010 21:01












Bara för att ja är bäst :D♥

Av vi är bäst ! (y) - 23 november 2010 20:53

As kul på rasten idag :D
Våran lärare '' Maria Persson '' ramlade ute idag ;d
hon stog ute och pratade med oss '' mig, bekka, julle, cilla, ellen och tess ''
och sen helt plötsligt så ramlade hon ! (y)
Fyfaan så kul asså :)

Det var is där !

// zannakunghallikas (y)


Musik: Sean Paul - So Fine ♥

Av vi är bäst ! (y) - 23 november 2010 20:42

tjusaan (;


jag sitter hemma hos pappa och har tråkigt -.-'
jag hade inget och göra så just nu sitter jag o kollar i skolkatalogen & bloggar lite :)
idag har jag varit i skolan o haft snöbollskrig :D
efter skolan skulle jag på utvecklingssamtal -.-


Musik: Rihanna - What's My Name ♥


zannasaknarsinjohanna (L)


// zannakunghallikasmoberg (y)

 

Av vi är bäst ! (y) - 22 november 2010 18:36

Förlåt asså, jag vet att jag nt bloggar så mke längre men det för att jag nt har tid ;d
Men jag ska bli bättre (y) :D

Idag har jag varit i skolan, dampat med juulius, bekka och tess :D
Vi har sprungit runt på en backe med is på som var skit halkig :D
men sedan kom en jävla gubbe och hällde grus på isen så att det inte var halkigt längre ! ;@
Fan ta gubben ;'(

// zannakunghallikasmoberg §

Av vi är bäst ! (y) - 22 november 2010 18:32

Diana !♥
Jag har alltid trott att du har varit elak, men det var innan jag kände dig !
Nu när jag känner dig så är du jätte snäll & söt (a)
Jag är jätte glad att jag fick lära känna dej gumman (L)
Jag älskar dej <3

// zannakunghallikas §

...

Av vi är bäst ! (y) - 20 november 2010 18:57

hello, snön är här igen.. det har snöat hela natten så jag o rickard har varit ute & åkt pulka o lite annat ;)


men jag ska dra till zanna nu, så vi hörs senare :D


  

zanna bjuder / johanna

Presentation


hej, vi heter zanna, johanna o vi har startat den här bloggen. vi skriver om vad som händer på dagar o sånt :)
/ JAZO

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards