zajo

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 22:56

hej jag och vilma har precis varit hos hennes mamma och hämtat aceton. när vi kom tillbaka så var ytterdörren låst till lägenheterna och jag bllev skit rädd men inte vilma  

nu ska vilma göra inbakad fläta på mig (a)

bilder kommer när jag kommer hem ;)






/ johannnanna

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 20:47

hejsan,

jag och vilma har precis kollat på 2012 & vi var på ica & köpte chips, cider & choklad. imorgon ska vi möta julia innan vi går till skolan vid 8.30.  

Nu ska vi kolla på tv ;) 


/ johanna

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 13:51

  


tjja, nu ska ja åka in till vara. till hanna o lovisa. kommer kanske inte bli lika mkt bloggande idag o imorn. men de kanske kmr något sms-inlägg    om jag inte kan låna vilmas dator förstås   


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 13:21

hejsan, fick nyss reda på att vi skulle åka till tråvad på torsdag på sån där klassresa   

men ändrade planer idag, vid 14:30 åker jag in till vara o är med hanna o lovisa tills klockan är 16:00 då går jag till vilma.

ja fick panik förut för ja fick ju låna två filmer av elin o då skulle jag packa i dom i min väska o då kollade jag ifall skivorna va i o skivorna va inte i nogån av dom, men ena filmen låg i dvd.n o när ja skulle leta efter 2012 skivan hittade jag inte den så ja fick panik    men ja hittade den :D


  

gullungar   


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 13:03

  

chep monday jeans - pondus

svart linne - jc

röd kort kofta - fått av jennie

/ J

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 09:19

 

vilka skor ska jag ha när skolan börjar ? :o

fast jag tror de blir som nya ( till höger) men ja vet ändå inte ricktigt, vad tycker ni ?


/ JOHANNA 

Av vi är bäst ! (y) - 24 augusti 2010 08:37

godmorgon LÄSARN´    

har precit vaknat, o mamma,rickard o jacob är inne i vara för jacob börjar ju skolan idag,  o ja börjar imorn      men.... jag slösade bort min sista sov morgon idag ju :o

sanna kommer inte idag för hon hade ingen sjuss, o de skulle regna så hon kunde inte cykla heller    men vid 16:00  åker jag in till vilma i vara o sover där vi ska kolla på 2012   

ja bjuder på en modell på jc som ja gjorde om förut med kläder jag vill ha (a)

  


/ JOHANNA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi heter zanna, johanna o vi har startat den här bloggen. vi skriver om vad som händer på dagar o sånt :)
/ JAZO

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards