zajo

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av vi är bäst ! (y) - 29 augusti 2010 20:31

/ ZANNA O JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 29 augusti 2010 20:12

hejsvejs   

idag va jag med isabell ekman vi hade de bäst   

ja kom hem vid ca: 18:30

imorn börjar skolan igen -.-  visste ni att jag går i 6.an o johanna går i 7.an? men de gör vi iaf vi har ju inte ens skrivit om vad vi går i för klass   

o visste ni att vi bor 300 meter i från varandra ? :o


  

/ ZANNA



ego
Av vi är bäst ! (y) - 29 augusti 2010 19:56

vi kom hem vid typ 17:30 o då hade vi köpt pizza som vi åt, o nu sitter jag här o redigerar bilder.  o jag känner mej väldigt törstig   

har inte druckit nånting idag,  förutom en halv burk med pepsi MAXI annars så har jag inte druckit nått.


rickard sötnos    

  

/j 

Av vi är bäst ! (y) - 29 augusti 2010 16:38

hejsan, är på väg hem nu,ja kom   på 20.nde plats av 41. rätt så bra tkr jag (:

men i förfinalen gick den jätte segt -.-

o i warm uppen ( en träning på 5 min ) så blev de röd flagg, för en hade krockat med en annan så han fick åka till sjukhus tror jag. men  då var motorn jätte seg igen när vi startade den.



igår var det fryvärkerier på kvällen, så då tog jag ju självklart lite kort, men jag tog med systemen så dom bilderna kommer troligen ikväll elr imorn


o, haha förut skulle jag köpa en dumle klubba, o man fick 2 för 5 :- o jag råkade ta 3 klubbor :$


efter preis utdelningen hade dom utlottning på motorer o lite annat, men jag vann inget, fast dom lottade ut en bärbar dator, o då sa dom: j.....  o.... el -.-

så ja va jätte nervös för dom kunde ju   sagt johanna, o jag ville verkligen ha datorn. men imorn är jag ensam hemma på morgonen o  sen tar jag bussen med hanna :)


 

de regnadei  finalen o ja blev lite blöt  under overallen -.-

 

rickard äter riskaka

  i starten #53  

i finalen, ja kom förbi på sista varvet :L

  

i depån, elr är vi hade kört in efter finalen.



några bilder är de dålig kvlite på, men jag tog bilder ur filmer


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 29 augusti 2010 08:39

hinner egentligen inte blogga, men jag ska körasnart, det är finalerna idag, jag startar i 22.a plats i förfinalen. igår i sista racet så krckade jag o några andra ihop men de varbara jag soom komigång, så gocarten de var jätte sego gick jätte låångsamt resten av varven, så domandra varvademejnästan + att jag körde in i en sand hög så hela jag blev lerug, gocarten -.-


 

bild sen igår,o de regnade hela dagern igår,


/ JOHANNA 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi heter zanna, johanna o vi har startat den här bloggen. vi skriver om vad som händer på dagar o sånt :)
/ JAZO

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards