zajo

Alla inlägg den 2 september 2010

Av vi är bäst ! (y) - 2 september 2010 20:06

ja, sanna, elin o kajsa va inte med på gympan så vi kollade på o dom hoppade bock på gympan så då skulle ja o sanna göra de o ja visste inte att ja kunde de :o

o den 15 september ska jag, vilma, linn gå på bio " i rymden finns inga känslor " fast de blir säker några mer,


/ J

Av vi är bäst ! (y) - 2 september 2010 19:44

hejsan, har precit varit o sålt jultidningar, de går inte bra för mej -.-

fast jag har ju inte sålt till så många med ialla fall.

skolhumor;

lovisa till emil - hon äter inte korv o sånt

jag - va? pratar ni om mej? :o hahahaha :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------

på håltimmen gick jag,julia,vilma,olivia,kajsa,isabell till badhusparken o köpte itailensk glass, o den glassen ÄGER !


    svartvitt -.-

men ja äter glass :)


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 2 september 2010 12:07

nu ska vi snart gå till skolan igen, vi ska ha BILD. 

hoppas de är kul, vi har aldir ghaft de förut :o

men de är nog kul -.-


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 2 september 2010 11:54

hej, jag o lite kompisar är halva klassen ugnefär är på torsbo just nu   

vi har precit ätit, de va potatis o fisk " gott -.-   

vi börjar igen 12:15 o då ska vi ha bild, o sen håltimma.  då ska vi gå o köpa GLASS   


  

vilma (a)


/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 2 september 2010 08:07

/ JOHANNA

Av vi är bäst ! (y) - 2 september 2010 08:01

det är ju då inte jag   

skulle ju gå upp vid halv 7 för att jag skulle duscha o lite sånt men i stället gick jag upp vid 7 oså skulle jag ju duscha, äta o lite annat.

bussen kommer vid 08:20* en annan dag skrev jag 18:20 men så är det inte.

o jag har lagt upp en av dom filmerna jag pratade om igår, men jag har inte lagt upp den med " MAMMA RINGER "  men en annan ;)


  

outfit,


/ JOHANAN

Presentation


hej, vi heter zanna, johanna o vi har startat den här bloggen. vi skriver om vad som händer på dagar o sånt :)
/ JAZO

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards