zajo

Alla inlägg under mars 2011

Av vi är bäst ! (y) - 3 mars 2011 20:16

du är den som får mej känna vinden, du är den som ger mej livslust. det är ingen som fattar hur mycket du betyder för mej. knappt jag heller.

När jag gråter, torkar jag tårarna.
När jag ramlar, kliver jag upp igen.
När jag blir sviken, går jag vidare.
När mitt liv rasar, bygger jag upp det igen.
Men om jag förlorar dig, får tårarna rinna.
Då kliver jag inte upp igen.
Då går jag inte vidare.
Då får mitt liv rasa.

man ska aldrig säga föraltid. men med dej kan man säga föraltid - du är så fin. du är så underbar.

du finns där för mej dag in o dag ut. utan dej vet jag inte vad jag skulle göra. du är en sån där vän man skulle kunna offra sitt liv för!

jag älskar dej!

du betyder fan allt för mej. du är min bästa vän, syster. och så ska vi lämmna de för alltid!

jag glömmer aldrig när vi hittade den dära stenen som vi delade på i 2 bitar. nu har vi varsinn bit & när vi sätter ihop dom är den bästa stunden i mitt liv.

 

   

zanna, jag älskar dej nu och föralltid. <3 

 

 

 

Presentation


hej, vi heter zanna, johanna o vi har startat den här bloggen. vi skriver om vad som händer på dagar o sånt :)
/ JAZO

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards